Torna

PARTICIPACIÓ CIUTADANA

Tornar al llistat de notícies

10/06/2024

Projecte de decret pel qual es modifica el Decret 16/2016, de 8 d’abril, pel qual s’aprova el Text consolidat del Decret pel qual es regulen les indemnitzacions per raó del servei del personal al servei de l’Administració autonòmica de les Illes Balears

Obert des del 10 de juny a l'1 de juliol de 2024

Informació pública en relació amb el Projecte de decret pel qual es modifica el Decret 16/2016, de 8 d’abril, pel qual s’aprova el Text consolidat del Decret pel qual es regulen les indemnitzacions per raó del servei del personal al servei de l’Administració autonòmica de les Illes Balears.

Aquest Projecte té per objecte fixar les indemnitzacions que ha de percebre el personal que participa en el desenvolupament de les proves per a l’obtenció de titulacions per al govern d’embarcacions d’esbarjo, convocades per la direcció general amb competències en transport marítim

 

- Documentació: Podeu trobar la informació necessària sobre aquest projecte normatiu al Portal de Transparència accedint al següent enllaç.


-Data de publicació: 10/06/2024


- Aquest procés participatiu d'informació pública estarà obert durant 15 dies hàbils, és a dirdes de dia 10 de juny de 2024 fins al dia 1 de juliol de 2024 (ambdós inclosos).

 


Les al·legacions es poden presentar mitjançant els següents canals:

 

TELEMÀTICAMENT:

-Mitjançant el "tràmit d'informació pública" del procediment d'elaboració i tramitació d'aquest projecte de decret de la seu electrònica. 

Aquest sistema requereix disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanent.

- Mitjançant formulari el Portal de Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears.

Aquest sistema permet presentar aportacions sense la necessitat de certificat electrònic o DNIe però no emet justificant de recepció del contingut enviat. No obstant això, sempre que les al·legacions presentades per aquesta via contenguin la identificació de la persona o l'entitat que les fa, s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa.

 

PRESENCIALMENT:

Les persones físiques també poden presentar-les a qualsevol oficina de registre o per correu postal mitjançant un escrit adreçat a la Direcció General de Ports i Transport Marítim (c/ gremi de corredors, núm. 10, 3a planta, Polígon de Son Rossinyol, Palma- 07009). A la seu electrònica disposau d’un model per poder fer les al·legacions.


Important

Per a la presentació d’al·legacions és necessari que indiqueu les dades següents:

Conselleria: Conselleria de la Mar i del Cicle de l’Aigua

Destinació: Direcció General de Ports i Transport Marítim

DIR3: A04026940

Iniciativa normativa: Projecte de decret pel qual es modifica el Decret 16/2016, de 8 d’abril, pel qual s’aprova el Text consolidat del Decret pel qual es regulen les indemnitzacions per raó del servei del personal al servei de l’Administració autonòmica de les Illes Balears

La valoració de les al·legacions presentades es podrà consultar en la pàgina de la iniciativa publicada en el Portal de Transparència una vegada que es publiqui la nova Memòria d’Impacte Normatiu.